Beoordelingen (65)

Beoordeling schrijven
Gerard
Sterk
03-06-2025
Tot nu toe slecht ervaring

k heb mijn Wallbox Pulsar Plus, die ik bij EV heb aangeschaft, geüpdatet naar de nieuwste softwareversie en probeer met hulp van EV Service de functionaliteit Load Balancing / Solar Charging werkend te krijgen. Tot op heden is dit helaas nog niet gelukt.

Wat mij verbaast, is dat ik nu expliciet heb gevraagd of er iemand op locatie kan komen om dit probleem op te lossen – uiteraard ben ik bereid om daarvoor te betalen. Het antwoord dat ik van de supportafdeling kreeg, was echter:

Beste Gerard,

Ik ken helaas geen installateurs in die regio die ook daadwerkelijk ervaring hebben met de Wallbox load balancing.

Uiteraard niet de support die je verwacht te krijgen

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Hugo
Breda
03-06-2025
Prima laadpaal, zeer slechte (uitbestede) installatie

Mijn Ratio laadpaal werkt goed maar installatie door onderaannemer is heel slecht gebeurd: niet volgens installatievoorschrift, als de stekker van de sensorbox gedraaid wordt werkt hij niet meer, zeer slecht aangesloten.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
GP
Uithoorn
30-04-2025
Prima adapter

Levering was top. Product werkt prima.
Over het product: iets zwaar waardoor er wel veel gewicht aan de stekkerdoos in je auto hangt.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
N.C.
Rotterdam
23-04-2025
Type 2 female plug vervangen. werkte perfect

Snelle levering en precies zoals gezegd. Klasse!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Marcel
Rotterdam
18-04-2025
Kwaliteitsproduct

Snelle levering.

Onmisbaar in de kofferbak van een elektrische auto.

De oplaadkabel werkt zonder problemen.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Andries
Gorinchem
05-04-2025
Lekker makkenlijk besteld en bezorgd

Top snel en makkelijk geregeld.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Johan Bouterse
Vlissingen
03-04-2025
Geen service

Ik heb meerdere vragen met betrekking tot het functioneren van mijn Ratio laadpaal maar krijg geen contact of antwoord op mijn vragen. Kortom een klantenservice welke zeer onvoldoende is

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Pjm Timmermans
Eindhoven
04-03-2025
Slechte service

Mijn laadpaalvwerkte perfect totdat ik load balancing wilde gaan gebruiken.
Je krijgt geen contact moet een formulier invullen en wachten. Na ruim 1 week maar eens contact opgenomen met Zencar China. Diecreageren in een paar uur zoals het hoort. Maar ja, EV Service moet eerst de service leveren en die geven niet thuis. Zovslecht heb ik het dd laatste jaren niet meer meegemaakt....

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Cees
's-hertogenbosch
30-10-2024
Uitstekende kabel

De kabel werd zeer snel geleverd en ik kon hem gelijk in de praktijk uittesten want mijn laadklep zit precies aan de andere kant van de laadpaal. Door deze lengte, 10 meter, kan ik daar nu ook altijd laden en zijn er geen onmogelijk bereikbare laadpalen meer (denk ik).

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Eveline
Bergen op zoom
05-10-2024
Aftersales een nul

Bestellen was een eitje.. bezorgen met PostNL vervolgens echt een drama.
Duurde een week, netjes nagevraagd. Een reactie waar je niets mee kan en vervolgens gewoon totaal geen reactie meer.
Product was top maar ik had iets van een reactie verwacht. Aftersales is een verbeterpunt en voor mij een reden er niet meer te bestellen.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen

LinkedIn & FacebookVolg ons via social media