-
EV Service Installaties
69 beoordelingen -
AdresZonnebaan 54
3542EG Utrecht - www.zenvolt.nl
Beoordelingen (69)
Beoordeling schrijvenIn de stekker ontbrak de trekontlasting, wel jammer.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenI bought a Mobile charger Type 2 in March 2023 and after 4 months it wasn't charging my car again, I returned it since I have 2 years warranty. They couldn't tell me when the repair will be made and offered me another charger which is about 60 euros cheaper than what I paid for, without any form of compensation. I think this is very unfair since the product was below standard. I don't recommend this product or buying anything from this company because when you have a problem with their product you will be deserted.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenNa bestelling en plaatsing Wallbox wilde ik toch de power manager plaatsen. Ook hier een snelle levering en goede ondersteuning en advies. Perfect.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenStekker met incompleet binnenwerk geleverd. Wacht nog op nalevering binnenwerk omdat dan zelf in elkaar te gaan zetten.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenNa installatie ging het prima maar naar een paar dagen geen WiFi meer. Ook niet in de lijst. Spanning eraf en weer erop moest ik weer de WiFi instellen. Na update van de fw nog steeds het zelfde probleem.
Waardeloos alleen de BT werkt gelukkig.
Duidelijke website, ik vond meteen wat ik zocht en het werd een dag later al bezorgd! Keurig verpakt.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenPerfect produkt
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenLang afgewacht voor een review, misschien nog een schadeloosstelling voor mij, maar helemaal niks. Op 6 april 2022 een Ratio Electric Solar Box door EVservice laten monteren door een "topmonteur" van hun. Hevig bellend voor informatie hoe hij aangesloten moest worden was hij aan het eind van de dag volgens hem klaar, en alles moest werken, auto aangesloten en weg was hij. De auto stopte echter na 3 minuten laden, mijn thuisaccu van SolarEdge stond in storing, en mijn zonnepanelen kon ik niet meer uitlezen. Na veel aandringen en tijd is er een aantal keren een monteur (andere) van EVservice langs geweest en wist het laadstation goed aan te sluiten door oa de sensorbox te vervangen. De storing in mijn SolarEdge was echter veel groter. Doordat hij de datakabel in de omvormer van mijn zonnepanelen had aangesloten was mijn omvormer van €3750,- stukgemaakt. EVservice zegt echter dat zij hier niet verantwoordelijk voor zijn. Kijk goed uit hoe ze het aansluiten! Mijn kosten zijn de pan uit gerezen.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenLaadkabel besteld, de door mij gevraagde lengte was niet beschikbaar maar kon voor dezelfde prijs de langere uitvoering krijgen. Gedaan en is een prima artikel.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenOnze laadkabel begon op een gegeven moment een krakend te laten horen( denk aan een reley wat niet goed aantrekt). De aardlekschakelaar uit en aan gezet, en het leek beter te gaan maar achteraf niet, de oude aardleksch. vervangen door een nieuwe, en alle verbindingen schoon gemaakt en weer vastgedraaid, en na een paar keer laden weer het zelfde, weer gekraak, Ik heb de service-dienst van EV maar een e-mail gestuurd waarin ik het verhaal heb verteld. Promt een half uur later kreeg ik een e-mail met een bijlage voor post-nl voor retourzending naar Utrecht, zo gezegd en gedaan. Gisteren kreeg ik de laadkabel weer toegestuurd, en laadkabel doet weer perfect. Jongens van EV hartstikke bedankt. vr. gr. Henny Haverkort.
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen