Beoordelingen


Bert
Maasbree
06-08-2025
Zeer deskundig personeel

Super vriendelijk personeel klus netjes gedaan + ook nog snel in twee uurtjes 👍

Margriet
Heerenveen
05-08-2025
Vriendelijke installateurs goede afwerking

De installateurs waren erg vriendelijk en werkten hard. Het is allemaal goed en zorgvuldig uitgevoerd. Het enige wat vervelend was was dat er een cashback was beloofd van Daikin. Maar die bleek al afgelopen te zijn , dus niks geen cashback van € 500,00 . Dat was wel heel zuur. Daikin gaf geen coulance en Solarite verschool zich achter : dit is een actie van Daikin. Maar ze hadden mij wel een mail gestuurd met een aanmeldcode voor de cashback, terwijl zij wel wisten dat die actie al afgelopen was. Zuur voor mij. Heel zuur.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Jan Herman Hendriks
Frederiksoord
04-08-2025
Waren te laat met contact opnemen.

Het bedrijf kan ik alleen beoordelen op het telefonisch contact.
Ze namen na 3 weken pas contact op en toen was de keuze al gemaakt.
De slechte beoordeling komt omdat ze meenden alsnog in aanmerking te kunnen komen ondanks de al gegeven opdracht. Daar wilde ik niet in mee gaan, zou onfatsoenlijk zijn.

J.H. Hendriks
Frederiksoord
04-08-2025
Offerte opgesteld, maar niet geselecteerd

Offerte 2 keer bij laten stellen, maar bleef toch wat onduidelijker dan de concurrent. Dachten op zich wel mee en prijsniveau was ook wel goed.

Bert
Elst
02-08-2025
Geweldige klantvriendelijkheid in een aangename sfeer.

Vanaf het eerste gesprek was het contact vriendelijk en ontspannen maar ook met een eerlijk advies. Aangename mensen. Verder was de montage snel, soms iets te snel. Uiteindelijke afwerking en kleine stelwerkzaamheden zijn allemaal goed opgelost. Echt vakmanschap. Ze zijn ook altijd in voor oplossingen en service. Kortom topbedrijf met vriendelijke en fine mensen.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Nico en Amanda
Haarlem
01-08-2025
Goed

We volgen 1komma5 al een tijdje en hebben onlangs de thuisbatterij samen met Heartbeat aangeschaft. Alles werkt super, de installatie verliep soepel en in de app is alles heel duidelijk te volgen. Fijn om te zien dat het in de praktijk echt zo goed werkt als verwacht.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Jp
Tienen
01-08-2025
Een nachtmerrie

Wat moet ik zo stilaan gaan denken van Nextpower?

Er komt een verkoper langs die ons vertrouwen wekt en die een offerte maakt aan een redelijke prijs
en met de mogelijkheid van winst van een BYD.
In de offerte wordt een foto via Google maps van onze woning gezet met hierop de zonnepanelen,
kwestie van een duidelijk beeld te hebben.
Er komt een expert langs die vaststelt dat de plaatsing van de panelen op die foto niet correct is,
ze moeten in de andere richting staan.
OK geen probleem tot hier.
De dag van de plaatsing wordt in de voormiddag de omvormer en zo geplaatst en in de namiddag komt ook de plaatser van de zonnepanelen er door.
Bij de plaatsing maak ik er attent op dat de panelen niet in de juiste richting gaan staan als hij zo
door gaat.
Er is een discussie waarbij hij op zijn telefoon telkens verwijst naar dat fotootje van de offerte.
Als ik blijf aandringen belt hij dan toch maar naar de expert en die hoor ik duidelijk zeggen:
'Je hebt de panelen verkeerd gelegd'
Terug naar af en alles opnieuw opstellen in de juiste richting.
Aansluiting gedaan en alles werkt.
We stellen echter vast in de eerste week dat we eigenlijk veel stroom leveren aan het net die niets op brengt.
Bellen op vrijdag naar Nextpower met de vraag om een batterij bij te installeren zodat de opgewekte
stroom voor ons blijft i.p.v. bijna gratis het net op te gaan.
Gisteren zou de batterij in de voormiddag geplaatst worden.
Toen er na 14 uur nog niemand komen opdagen was bellen we naar het bedrijf.
Hij is onderweg.
Hij zat toen in Antwerpen in De Brouwerstraat in plaats van in Tienen in De Brouwerstraat.
Wat een miscommunicatie van het bedrijf.
Zo rond 16 uur komt de technieker toe en begint aan de installatie van de batterij.
Na een paar uur wordt alles onder stroom gezet en vliegen alle stoppen af.
Verkeerd aangesloten blijkbaar.
Na een uur allerlei toestanden uitgeprobeerd te hebben wordt de handschoen in de ring gegooid.
Het is dan al rond 19uur en er wordt beloofd, als het kan in de planning, om maandag de installatie
verder af te werken.
We hopen op een technieker die weet waar hij mee bezig is en die niet constant in de handleidingen
naar informatie moet gaan zoeken.

Dan de app van growatt. De codes die ik krijg werken niet.
Die vraagt mij steeds naar een installateurscode maar eigenlijk is de internetmodule verkeerd aangesloten, wat we zelf ontdekken en oplossen.
Dus .............Nextpower is een lijdensweg
Het enige wat wel met grote regelmaat binnenkomt zijn facturen die zo snel mogelijk dienen
betaald te worden, anders wordt je gechanteerd en dreigt men de installatie offline te zetten, ondanks dat ze nog altijd, na 5 maand niet ok is bij Fluvius.

Hans
Barger-Compascuum
01-08-2025
Ik ben zeer tevreden en werken heel precies.

Waren zeer ervaren en werken heel precies en netjes.
Ruimen ook gelijk op wat ze vuil maken.
En luisteren naar jou wensen.
En leggen alles goed uit

Jan
Leusden
01-08-2025
Boven verwachting: van het gas af en alles netjes volgens plan

Ik deed mee via Ver. Eigen Huis voor een hybride pomp. Maar de conclusie was dat ik helemaal over zou kunnen! En dat bevalt uitstekend. Niet alleen de voorbereiding was keurig en efficiënt, ook de uitvoering en de nazorg waren prima. Nog steeds krijg ik snel en doeltreffende reacties op mijn vragen. Ging iedere klus maar zo plezierig….

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Douwe
Farmsum
01-08-2025
Fijn product.

Netjes naar wens geïnstalleerd en app is duidelijk en overzichtelijk.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen

LinkedIn & FacebookVolg ons via social media