Beoordelingen
Na het isoleren van de woning met Heative aan de slag gegaan om het te verwarmen. Natuurlijk is dat niet zomaar in kannen en kruiken met zo een oud huis. Heative is hierbij zeer betrokken, ze denken goed mee en zetten hun expertise in om de juiste oplossing te vinden en het werkzaam te krijgen. Ben heel erg blij met deze service en met de producten. Daarbij werken ze heel netjes, weten ze wat ze doen en laten ze niet los voor het klaar is. Absoluut aan te raden deze jongens!
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenOntzettend snel de panelen bij mij geplaatst binnen 4 weken en alles netjes
“Vriendelijke lui, prettig in de communicatie, ze moesten nog wel wat dingen uitzoeken maar uiteindelijk allemaal goed geregeld. Wij zijn helemaal tevreden!”
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenHeative is een betrouwbare installateur die waarmaakt wat hij heeft belooft.
Snel en vakkundig de warmtepomp aangelegd en een prima service geleverd bij kleine problemen.
Erg vriendelijk vakmensen en bijna dag en nacht bereikbaar correct en zonder de nodige discussies.
Heldere communicatie, komen afspraken na en zorgen voor snelle levering met kundige installatie.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenSnelle levering en keurige mensen die alles komen installeren. Zeer tevreden !
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenVerwarmt als een cv! Dienstverlening is top! Alles met passie..zeer vriendelijk personeel met veel kennis van zaken!
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenZeer ontevreden. Monteur is even langs geweest vervolgens heb ik niet meer iets van hun gehoord
De meneer die hier kwam was heel vlot weg nadat hij alles even snel uitgelegd had. Hij beweerde hier onder andere ook stellig dat de nieuwe regeling voor het afbouwen van het salderen er niet doorheen zou gaan.
Vervolgens kregen we een offerte met een veel kortere garantie en heel veel andere rare berekeningen. Al met al gaf dit ons niet het vertrouwen
Dit bedrijf wilde graag een telefonisch adviesgesprek. Prima, een afspraak gemaakt, 5 minuten na start van de afspraak kregen we ineens een mail dat de afspraak niet door kon gaan en of er een andere afspraak gemaakt kon worden.
We hebben toen gemaild dat in onze situatie het beter is dat men langs komt dus dat we graag een afspraak on site wilden. We werden vervolgens gebeld dat dit niet mogelijk was en dat we echt telefonisch alles moesten bespreken. Waarbij wij aangegeven hebben dat dit lastig is gezien de ervaring met andere offertes, en dat de gegevens die ze hebben van de satelliet niet bruikbaar zijn in onze situatie.
Er werd toen heel erg agressief gereageerd dat we echt telefonisch alles maar moesten bespreken en akkoord moesten gaan, dat hierna pas iemand langs komt.
Nou nee bedankt, ik ga niet telefonisch ergens mee akkoord en dan pas hier zien dat alles wat besproken en voor getekend is niet mogelijk is waardoor alles duurder is.
Geachte heer Stevens,
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met onze organisatie naar uw zienswijze niet soepel verlopen is. Alvorens wij vrijblijvend advies aan huis geven is een telefonisch adviesgesprek een must. Zo inventariseren we uw wensen om een goed beeld te krijgen van uw project. Wij vragen u natuurlijk geen akkoord te geven op een telefonisch voorstel. Steker nog, ZonVandaag presenteert u de offerte na onze technische inspectie. Zo komt u nooit voor onvoorziene kosten te staan.