Beoordelingen


Jitze
Drachten
26-11-2025
Een hele fijne ervaring.

Mijn ervaring met de jongens van Solarite was zeer positief,
niet ***len maar poetsen, harde werkers en alles weer opruimen,
keurig zeer tevreden.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Daley van der Heijden
Bergschenhoek
26-11-2025
Zeer tevreden!

Zeer tevreden over HP Dakmeesters BV. Ze reageren snel, denken oplossingsgericht mee en werken professioneel. De communicatie is helder, met duidelijke uitleg en ondersteunende foto’s van de aangetroffen problemen. Ook de uitvoering was vakkundig en zorgvuldig. Wij bevelen hen dan ook van harte aan voor betrouwbaar en erg goed dakwerk!

Reactie:

Bedankt voor de klus 🤝

Guido
Blokzijl
26-11-2025
Prima service

Zowel monteurs al backoffice leveren prima werk.

Altijd luisterdoor en lossen onmiddelijk problemen op. Ze nemen veel administratief werk uit handen.

Zeer tevreden

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Arif
Gent
26-11-2025
Eerlijk

Zoals besproken is het werk geleverd geweest

Kwaliteit en prijs kon niet beter zijn

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Ingrid
Noordwijkerhout
26-11-2025
Zeer tevreden

Wij hebben zowel zonnepanelen als een thuisbatterij aangeschaft via Solarite.
Wij zijn zeer tevreden over Solarite. Over de hulp, de uitleg, de telefonische bereikbaarheid, het contact, de installatie en ook nog de uitleg van de app. Ook krijgen we hulp bij de teruggave van de BTW.
Alles was top geregeld. Dank daarvoor!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Peter
Almere
25-11-2025
1komma5 en echte aanrader

Bedankt 1KOMMA5 / Otto voor de goede begeleiding van onze keuze van de thuis batterij en back-up batterij vervolgens een zeer vakkundig installateur Marvin over de vloer gehad zowel voor het schouwen als de installatie zeer deskundig en goed meedenken echt top, dus 1KOMMA5 een echte aanrader als je goed en eerlijk advies wil en deskundig installateur.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Bert
Leersum
25-11-2025
Ouderwets vakmanschap

Opnieuw een klus laten doen door de mensen van Van Esseveld. Goed advies, prima offerte en -voor zover ik dat kan beoordelen- goed werk. Ditmaal oude ramen vervangen door isolatieglas. Ondanks de pech dat ze een ruit verkeerd hadden besteld, is dat goed opgelost. Wel jammer dat vooraf en tijdens de klus moet worden betaald.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Roy
Zwijndrecht
25-11-2025
Slechte communicatie

Verkoopgesprek was duidelijk en de vele (juridische) vragen mbt voorwaarden werden zo goed als mogelijk beantwoord.

De monteurs werken goed en netjes.

Onderlinge communicatie is matig/slecht;
Zowel afdelingen onderling in het bedrijf als met/naar de monteurs.

"Je hoeft zelf niks te regelen" moet je ook niet te serieus nemen, je bent achteraf zelf nog meer tijd kwijt als wat vooraf geschetst word.

Beloftes worden niet nagekomen, uitzoeken of de betaling (via warmtefonds) is binnengekomen is te veel moeite en werd pas uitgezocht na 2 weken na de 2e keer bellen.
Zelfs de "happycall" (evaluatie na afronding) die gepland was op een tijdstip kon niet op het afgesproken tijdstip plaatsvinden, pas toen ik aangaf dat dit dus niet meer nodig was werd ik gebeld.

Carla
Best
25-11-2025
Mensen top, producten top!

Hele vriendelijke, bekwame mensen die prima weten waarover ze praten. Ze communiceren uiterst geduldig en onderbouwen hun uitleg uitstekend. Heb zowel zonnepanelen dan wel op elke verdieping van het huis airco en zowel mijn man als ik zijn 100% tevreden! We stonden er in het begin wat sceptisch tegenover maar daar zijn we absoluut van teruggekomen..... Dus onze conclusie: twijfel niet meer, maar DOEN!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Roy
Zwijndrecht
25-11-2025
Slechte communicatie

Verkoopgesprek was duidelijk en de vele (juridische) vragen mbt voorwaarden werden zo goed als mogelijk beantwoord.

De monteurs werken goed en netjes.

Onderlinge communicatie is matig/slecht;
Zowel afdelingen onderling in het bedrijf als met/naar de monteurs.

"Je hoeft zelf niks te regelen" moet je ook niet te serieus nemen, je bent achteraf zelf nog meer tijd kwijt als wat vooraf geschetst word.

Beloftes worden niet nagekomen, uitzoeken of de betaling (via warmtefonds) is binnengekomen is te veel moeite en werd pas uitgezocht na 2 weken na de 2e keer bellen.

Zelfs de "happycall" (evaluatie na afronding) die gepland was op een tijdstip kon niet op het afgesproken tijdstip plaatsvinden, pas toen ik aangaf dat dit dus niet meer nodig was werd ik gebeld.

Aanbeveling Nee, alleen als communicatie sterk verbeterd!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen

LinkedIn & FacebookVolg ons via social media