Beoordelingen


Lucy
Zaandam
16-06-2025
Geen contact en slechte klantervaring/service

Als alles al betaald is dan komen ze hun afspraken niet na. Nul communicatie en nul reactie op emails en telefoon.
Geen aanrader!

Cédrique de Winkel
Kudelstaart
14-06-2025
Heel erg tevreden.

Het werk is zeer professioneel uitgevoerd en netjes. Bovendien snel. Niets anders dan lof.

Radjis.Baboelal
Nijmegen
14-06-2025
Goed

Geen klachten, soepeltjes gelopen.
Tevreden klant

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Wilfried
Arnhem
13-06-2025
Goed en betrouwbaar bedrijf

TEC is een goed en zeer betrouwbaar bedrijf.

De afspraken die rondom de installatie gemaakt waren van de

HS08 warmtepomp zijn goed en zorgvuldig uitgevoerd en is van een zeer goede en degelijke kwaliteit. Ze werken met eigen monteurs die kennis van zaken hebben.

Een echte aanrader

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Vinc.
Gemeente Hilvarenbeek
13-06-2025
Vakkundig, helder, vriendelijk neemt de tijd

Goede en heldere communicatie bij het opnemen van de offerte. Duidelijke offerte voor een airco conform afspraak vervolgens niet gekocht omdat ik een warmtepomp meer zag zitten.
Maar des onlangs zeker een aanrader

Andre
Kerkrade
13-06-2025
Nooit meer wat van gehoord

Alleen offerte aan gevraagd, nooit wat van ze gehoord.

Andre
Kerkrade
13-06-2025
Veel te duur

14k vragen voor een badkamer die alleen maar moet worden geïnstalleerd, alles was er al uit.
Veel te duur

Pieter van Dijk
Leerbroek
12-06-2025
Zeer tevreden met algehele gang van zaken rondom plaatsing dakkapel en kozijnen.

Damen en Groen is betrouwbaar bedrijf. Werknemers zijn professioneel. Zeer grote plus is dat tijdens plaatsing van dakkapel of kozijnen ruimte is voor overleg en kleine aanpassingen nog mogelijk zijn als de klant dat wenst.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
A. SILVA
Zwijndrecht
11-06-2025
Oplichters

Neco Kozijnen zijn dieven. Ik ben moeder van een dochtertje en zowel mijn dochter als ik hebben ernstige ademhalings- en longproblemen. Na veel, heel veel moeite om geld te sparen voor onze gezondheid, hebben we dit bedrijf ingehuurd om alle ramen en deuren in ons huis te vervangen. Het begon allemaal in de week voor de Ramadan, en tot op de dag van vandaag, na e-mails en telefoontjes, zijn er vier maanden verstreken en hebben ze het werk opgegeven... maar ik heb de volledige service betaald. Ze hebben een raam kapotgemaakt toen ze de dakkapel plaatsten (zij waren degenen die ons lieten zien wat ze deden en zij waren degenen die beloofden het te vervangen). De horren zijn nooit gekomen en de voordeur is aan de binnenkant onafgewerkt gebleven, en ik heb een gat in de muur buiten het huis dat er eerst niet was. Vandaag de dag hebben mijn dochter en ik nog steeds veel gezondheidsproblemen, maar helaas moet ik nu ook nog eens met dit probleem omgaan dat de gezondheid en het welzijn van mijn gezin aantast, want Neco Kozijnen belooft dat het komt, het komt en het is al juni... Stress was iets wat ik niet aan onze lijst met problemen wilde toevoegen. Kom alsjeblieft afmaken wat ik al betaald heb of geef me mijn geld terug... Ik kan het niet opbrengen om nog een bedrijf te betalen om jullie vreselijke werk af te maken en jullie leugens sinds de Ramadan te verdoezelen.

Rob
Eindhoven
10-06-2025
Wel betaald. niet bereikbaar

Flinke aanbetaling gedaan. Tot 2 keer toe is de installatie verschoven. Telefonisch absoluut niet bereikbaar. Ik ben bang dat ik mijn aanbetaling kwijt ben.

Als Piek Energie dit leest, neem dan contact met me op. Mijn gegevens zijn ondertussen bekend. Bekijk jullie Emails maar en alle terugbellen verzoeken.

R van Bergeijk, Eindhoven

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen

LinkedIn & FacebookVolg ons via social media