Beoordelingen
Zeer kundig en vriendelijk
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenWat we nog graag willen laten weten is dat we zeer tevreden zijn over de wijze waarop de monteurs hebben gewerkt. Alles is zeer goed en netjes geïnstalleerd.
Ook zijn we zeer tevreden over de manier waarop werd overlegd over de uit te voeren werkzaamheden.
Onze complimenten voor het Heative team.
Voorafgaand aan de aankoop van zonnepanelen ging een heel proces. Veel offertes bekeken en verkooppraatjes aangehoord, maar uiteindelijk was het alléén Solarite die echt de moeite nam om de voor- en tegenargumenten af te wegen op basis van kwantiteit, kwaliteit en rendement. Ook de mannen die ze panelen kwamen plaatsen leverden vakkundig werk en lieten alles netjes achter. Ik kan Solarite van harte aanbevelen.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenPositieve ervaring. Van te voren werd gemeld dat het plaatsen van 8 zonnepanelen en een geintegreerde cv ketel en waterpomp in twee opeenvolgende dagen zou gebeuren. Dat is zo gebeurd. De installateurs zijn twee dagen flink aan het werk geweest. Rest mij te zeggen dat één en ander naar volle tevredenheid is gerealiseerd.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenPrettig en duidelijk informatiegesprek voor maken offerte. Oplevering ook prima uitgevoerd en vriendelijke bejegening.
Duidelijke uitleg gekregen over de app.
Ook goed telefonisch contact en service om zonnepanelen aan te melden bij de netwerkbeheerder. Zeer toegankelijk.
De klus is nog steeds niet geklaard omdat na het eerste contact er geen antwoord op vragen meer is gekomen. ?Lijken dan onbereikbaar.
Leken in het begin toch heel vriendelijk.
Zijn netjes langs geweest, maar omdat ik nog enkele vragen had heb ik geprobeerd contact op te nemen. Dit is herhaalde malen niet gelukt, waarna ik niets meer heb gehoord.
De klus is dus nog steeds niet geklaard.
Bedrijf heeft nooit contact opgenomen
In juni de Enwall thuisbatterij besteld en (30%) aanbetaling gedaan. Een week later een afspraak gemaakt voor plaatsing in de week van 26 augustus. In de weken voor die week met werkvoorbereiding eea afgestemd. Op 22 augustus (dus 2 werkdagen voor de eerste installatiedatum) een mailtje dat door overweldigende belangstelling de levering niet mogelijk is. En (citaat:) ‘ Wij verwachten dat de levering voor jouw thuisaccu ergens medio Oktober plaats zal vinden en zullen eind September met een nieuwe update komen.’ Uiteraard mijn grote teleurstelling laten weten. Maar daar wordt vooralsnog niet op gereageerd. Weinig vertrouwen wekkend.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenZeer tevreden over de communicatie