Beoordelingen
Wij zijn gisteren voorzien van een airco
Alles netjes verzorgt van verkoop offerte tot en met montage/levering
Aanbeveling voor en door ons zeer zeker
Iedergeval Dank Team Qubigs
Goed en snel contact met de klantenservice en zeer deskundige en vriendelijke monteurs
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenGoede ervaring met dit bedrijf, ze komen de afspraken na, de installatie ging prima!
Geen lelijke kabels, en een rustige uitleg en service.
Zeer aan te raden!
Lars en Tim werken snel en efficiënt , en alles is naar de wens van de klant
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenIk heb een goed gevoel overgehouden bij Zonnenrijk. Ze konden de zonnepanelen al binnen een zeer kort tijdsbestek installeren en het installatieteam was zeer kundig en vriendelijk. Kortom, top!
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenSnel en goede prijs / kwaliteit verhouding
The hybrid heat pump is working ok so far, however, it is a bit difficult for me to evaluate the benefit of the hybrid heat pump because it is not cold anymore. I will definetely be able to know the major difference ( in terms of gas monthly cost) when it gets cold again.
So far job well done I think.
Ik ben erg tevreden met de telefonische adviezen en opvolging in het proces voor de plaatsing. Op de dag van de montage heb jij ik Team Limburg hier gehad. Aardige heren en ze hebben netjes en snel gewerkt. Alles is goed uitgelegd voordat ze vertrokken. Erg blij met de goede service.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenZowel het adviesgesprek met de vertegenwoordiger als de verdere communicatie heel duidelijk. Ze hebben meerdere controlepunten om zeker te weten dat het juiste besteld word.
We hebben bij verschillende partijen meerdere merken aangeboden gekregen, maar Schuco sprak ons het meest aan om de kwaliteit maar ook de uitstraling met het uiterlijk van een houten kozijn.
De kozijnen zijn keurig geplaatst door twee vakmannen met stelkozijnen, wat ons op het hart werd gedrukt zeer belangrijk te zijn voor de juiste montage.
Kortom een hele fijne ervaring met een prachtig resultaat! Aanrader!
Prettige uitleg en afspraak wordt nagekomen .
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen