Beoordelingen
Het was geen makkelijke zoektocht, er zijn tal van installers van zonnepanelen. Na vele offertes te hebben ontvangen kwam ik uit bij Eco energy solutions. Het contact met Frans was heel prettig. Frans dacht goed mee over wat het beste bij mijn situatie past.
We hadden wat aanpassingen gedaan en ik kreeg een scherpe prijs. Na akkoord waren de panelen binnen 3 weken geplaatst. Overigens door hele fijne en kundige monteurs die top werk hebben geleverd. Binnen 4 uur was de klus geklaard. Precies zoals afgesproken.
De app doet het prima en de panelen doen hun werk. Dank!
Eerste contact, met verkoopadviseur, was heel prettig. Tot moment van tekenen van de offerte. Daarna bij slecht of geen contact.
Opdrachtbevestiging meerdere keren om moeten vragen.
Inmeet moment zelf achteraan moeten gaan.
Datum plaatsing kozijnen op 2e paasdag: gevraagd of dit juist was. Geen reactie op gehad en meerdere keren na moeten vragen.
Montage stond gepland voor 2 dagen. Bij aankomst monteurs gaven deze direct aan ruim binnen 1 dag klaar te zijn, wat ook zo was (binnen 6 uur) en op zich fijn is. Dat geeft me wel sterk het gevoel dat ik teveel heb betaald voor de component montage.
Helaas kon ik niet zien wat ik daarvoor heb betaald. Want ook na meerdere keren een gespecificeerde offerte en factuur heb ik deze niet gekregen. Enkel 1 totaalbedrag voor de hele opdracht. Voelt als naar de uitkomst toe rekenen (naar een mooi rond bedrag...).
Ben niet tevreden over de staafgreep op de voordeur. Deze is erg hoog gemonteerd. En zeker anders dan in de brochure staat aangegeven, maar daar kan zogenaamd niets aan ontleend worden, ondanks dat dat het enige materiaal is om een keuze op te baseren....
Ik vind het absoluut niet mooi.
Enige echte oplossing hiervoor was een nieuwe deur bestellen, waarvoor ik dan een groot bedrag zou moeten bijbetalen. Of en hoeveel Eco-Control dan tegemoet zou komen is niet duidelijk geworden, aangezien er geen gespecificeerde offerte was. Ik heb gekozen voor een korting van 250,00.
Eco-Control gaf geen enkele blijk van begrip voor de situatie of het vervelend te vinden dat een klant niet tevreden is. Ongeveer enige reactie was dat "iedereen tevreden is/ we krijgen nooit klachten". M.a.w: het kon eigenlijk alleen maar aan mij liggen...
Contact over de voordeur verliep heel erg moeizaam. Op berichten en telefoontjes die ik eraan gewaagd heb, heb ik alleen reactie gehad nadat ik opnieuw en herhaaldelijk contact opnam.
Kortom: tot moment van binnenhalen opdracht goed contact. Daarna niet meer.
Dus wat mij betreft een absolute afrader!
Installatie ging super, en snelle levering.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenDennis en redel zijn de beste monteurs die je kunt hebben!
Netjes afgewerkt, zeker weten tevreden over de resultaten en wordt aangeraden!
Het begint al met de verkoopster die je telefonisch goed kan informeren en een mooie offerte aanbied. Mijn panelen zijn eind november 2023 gelegd en de stoppenkast vervangen dit duurde een uurtje of 4 en is netjes gedaan. Alles heeft erna tot op heden prima gefunctioneerd en nog steeds.
Er is een puntje van verbetering, in de stoppenkast is niet gedocumenteerd welke groep bij welke schakelaar hoort, dit had wel makkelijk geweest.
Goede uitleg en communicatie. Goed team dat vakkundig de panelen heeft geplaatst.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenVanaf de offerte tot aan de installatie is de communicatie en afwikkeling prima verlopen. Op een goede en correcte manier is de installatie verlopen, terwijl er nog wel een hobbel te nemen was. Het bleek namelijk niet direct mogelijk schuin te boren om in de kruipruimte te komen voor de leidingen, terwijl dit bij de opname vooraf geen probleem zou zijn. Dit is toen in goed overleg met de monteur en Z8 op kantoor opgelost. Helaas ziijn daarbij wel 3 i.p.v. 1 vloertegel geraakt. Maar daar staat tegenover dat we een leuke korting hebben gehad en voor lange wachten bij het telefonisch contact extra zout hebben gekregen.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenOp advies van vrienden dit bedrijf uitgenodigd.
Verkoop was snel gegaan, goede prijs gekregen.
Montage was in een dag klaar met duidelijke uitleg.
Superfijn bedrijf! Ik ben niet zo goed in dingen uit handen geven en kan vrij kritisch zijn maar Ener Solar heeft alle zorgen weggenomen. Alles vanaf de verkoop tot de oplevering is perfect verlopen. Joeri heeft het netjes opgepakt qua verkoop en het team Jesper en Kelvin waren fantastisch. Echt vakwerk geleverd. Ik kan ze zeker aanbevelen!
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen