Beoordelingen (157)

Beoordeling schrijven
Dirk
Baarle-nassau
02-07-2025
Waardeloze communicatie

ik heb zowel zonnepanelen als airco's aangeschaft via Piek energie. zowel bij de zonnepanelen als bij de airco's een slechte 'schouw' uitgevoerd. bij de schouw van de zonnepanelen was mijn dak geschikt voor panelen, bij het uitvoeren moest ik nog a la minute verschillende dakpannen vervangen. Bij de schouw van de airco's was er ook niets aan de hand. toen zowel boven als beneden de airco was geplaatst en er nog een gat in mijn dak gemaakt moest worden, begon de ellende. Mijn dak was ineens niet goed genoeg voor het maken van de doorvoer. Ik kon vervolgens nies anders dan het gehele platte dak vernieuwen.

Nu zijn we ongeveer 1 jaar verder sinds het eindelijk allemaal is aangesloten, beginnen mijn airco's te lekken en maakt de airco op de slaapkamer veel meer lawaai dan er op de specificatie wordt afgegeven.

In alle gevallen echt met pijn en moeite contact gekregen met het bedrijf. Op dit moment zijn ze zelfs telefonisch niet bereikbaar en via mail is het ook maar behelpen. Ik hoop dat ik spoedig geholpen ga worden, maar ik vrees dat het weer de nodige tijd en energie gaat kosten.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Sanne
Etten-leur
17-06-2025
Niet te bereiken

We zijn al twee dagen aan het bellen (12 keer totaal) en hangen dan steeds een kwartier in de wacht en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Inmiddels ook via de site contact gezocht en via mail, maar ook daar geen reactie. Onze airco lekt en de kamer van mijn zoon (zolder) is bloedheet. De komende dagen wordt het alleen maar warmer, dus enige spoed hebben we wel met een niet werkende airco.

We snappen echt wel dat dit een drukke periode is, maar wij hebben al een airco hangen en wanneer hier iets mee is, vind ik wel dat dit snel opgepakt moet worden.

Service voor het plaatsen en het plaatsen zelf was wel gewoon helemaal goed.

Hopelijk snel contact!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Rob
Eindhoven
10-06-2025
Wel betaald. niet bereikbaar

Flinke aanbetaling gedaan. Tot 2 keer toe is de installatie verschoven. Telefonisch absoluut niet bereikbaar. Ik ben bang dat ik mijn aanbetaling kwijt ben.

Als Piek Energie dit leest, neem dan contact met me op. Mijn gegevens zijn ondertussen bekend. Bekijk jullie Emails maar en alle terugbellen verzoeken.

R van Bergeijk, Eindhoven

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Henk
Breda
01-05-2025
Fantastische monteurs

Vriendelijk, dienstverlenend, en kundig.
Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Eric
Gassel
18-04-2025
Super tevreden.

Alles was top van advies tot installatie

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Ed Arons
Eindhoven
11-04-2025
Geen service te veel

Bij PIEK staat de klant centraal. Niets te veel om het die klant naar de zin te maken. Die relatie is belangrijker dan regeltjes en protocollen.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Azadeh
Vught
25-03-2025
Good servive, fast installation

They installed heat pump and solar panels for my house. Sales team and customer service team were very responsive. There was an issue with heat pump manufacturing and had some delay in delivery and they need to reschedule their plannings. The service team was very fast and installed the panels and heat pump in 6 hrs.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Mark
Etten-leur
22-03-2025
Heel goed

Vriendelijke en goede service

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Dick
Brielle
21-03-2025
-knap staaltje werk!

Keurige installatie, overal aan gedacht, professioneel geheel, goede uitleg!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Stichting Ennasser
Zaltbommel
13-03-2025
Zeer slechte ervaringen

Het is dat je geen 0 sterren kan geven want zelfs 1 ster is te veel . In December 2023 hebben wij als stichting Ennasser 50 zonnepanelen gekocht van Piek Energie incl montage , maar montage was zo slecht gedaan dat het niet door de Scope keuring 12 kwam . Kabels heel onprofessioneel aangelegd geen kabelgoot gebruikt , kabels lagen los op het dak in het water , kabels die boven de panelen uit staken , kortom pruts werk .
Na vele malen bellen en mailen zijn ze eindelijk een keer terug gekomen om hun prutswerk te herstellen en dit heeft in totaal 11 Maanden geduurd . Dan denk je oke nu is het probleem opgelost maar nee hoor want de omvormer hing niet in een veilige ruimte dus moest het verplaatst worden , na vele belletjes zijn ze langs geweest en de omvormer verplaatst En de Scope keuring hebben we eindelijk gekregen na 13 maanden .En nu zitten we dus sinds het verplaatsen van de omvormer zonder werkende panelen dat is nu 3 maanden sinds eind November 2025 , tot op de dag van vandaag nog steeds achter hun aan om de panelen werkend te krijgen .Kortom veel stress en ellende . Het is een bedrijf dat niet eerlijk te werk gaat liegen heel veel komen afspraken niet na beloftes worden niet nagekomen kortom niet doen liever duizenden euro’s ergens anders betalen dan alle ellende wat wij mee hebben gemaakt en nog steeds mee maken overgehouden. PIEK ENERGIE raad ik niemand aan ze komen hun afspraken niet na nemen de klant niet serieus !!!!!!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen

LinkedIn & FacebookVolg ons via social media