Beoordelingen (181)

Beoordeling schrijven
Thomas
Terwispel
02-03-2025
Waardeloos

Na lang wikken en wegen hadden wij toch besloten om voor zonnepanelen in combinatie met een accu te gaan.
Het verkoopteam kwam bij mij professioneel over, dus ij hadden dan ook alle vertrouwen in 1komma5.
Afspraak gemaakt dat alles 6 januari zou worden gemonteerd.
Op tijd kwam er een monteur, maar het eerste wat hij zij mijn collega is ziek, kan gebeuren.
Hij heeft de meterkast gedemonteerd en een nieuwe gemonteerd en nog wat werkzaamheden gedaan.
Nieuwe afspraak op 31 januari toen waren ze wel met zijn tweeën en de rest van de werkzaamheden uitgevoerd.
Het probleem is de zonnepanelen werken naar behoren, maar niet de batterij en de heartbeat.
De beste man is er een hele poos mee bezig geweest, maar ondanks dat hij tig keer telefonisch contact met 1komma5, kon hij de batterij en haertbeat niet aan de "praat"krijgen.
Hij zou het aan het kantoor melden.
Ik heb de problemen zelf ook gemeld.

Na een week kreeg ik een reactie van 1komma5 we zijn er mee bezig en we gaan het zo spoedig mogelijk oplossen, we zijn nu 3 weken verder probleem is nog niet opgelost en ook geen reactie meer van 1komma5 gehad.

Waar ze wel heel vlot mee zijn is het sturen van de rekening, en er alle druk op zetten de rekening te betalen.
Mijn advies is aan iedereen die op zoek is naar zonnepanelen etc geen zaken te doen met 1komma5.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Henk-Jan Zomer
Coevorden
20-02-2025
Service is erg teleurstellend

Na het vlot sturen van de rekening, welke ook snel is betaald, gaan de zaken erg stroef. De terugbetaling van de opzegvergoeding van de Greenchoice is na 5 weken nog niet terug betaald. Het oplossen van een thuisbatterij welke niet oplaad en niet terug kan leveren duurt ook erg lang. Hierdoor worden veel inkomsten gemist en ook hiervoor wordt geen compensatie aangeboden. Kortom tot op heden loopt het verkoop traject en het versturen van facturen door de firma goed, de service kan wel sneller en beter. Hopen dat er nog snel een oplossing komt.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Frederik
Zandvoort
31-01-2025
Geen reactie op klachten.

Op 16/12/2024 werd thuisbatterij geïnstalleerd, maar werkte 4 dagen later niet meer (20/12). Meermaals gemeld (telefoon, e-mail). Nu, 30/01/2025 nog steeds niet opgelost of zelfs maar reactie.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Adrie Van os
Leeuwarden
25-10-2024
Oplossing gericht mee denkend!!

We kunnen allemaal wel eens wat ruis op de lijn hebben,maar gelukkig hadden we nog energie in onze batterij bedankt!! Voor de bewezen diensten top!!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Jasper
Almelo
19-10-2024
Gewoon goed geregeld

Sami deed echt geweldig werk met de installatie! Hij was supervriendelijk en heel kundig. In no time had hij de thuisbatterij geregeld. Wat ik echt tof vind is dat alles nu slim wordt aangestuurd via de 1komma5 app. Het is zo makkelijk om mijn energieverbruik in de gaten te houden

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Lisa
Oostzaan
07-10-2024
Er wordt niet gereageerd op de e-mail

Op 23 september en daarna 28 september (reminder) heb ik een e-mail gestuurd om de resterende zonnepanelen te installeren en de huidige zonnepanelen aan te sluiten op de nieuwe 3-fase aansluiting. Helaas heb ik na ruim een maand nog steeds geen reactie mogen ontvangen. In de eerste instantie heb ik een e-mail naar Mika gestuurd maar helaas is zijn e-mailadres niet meer in gebruik. Daarna heb ik dezelfde e-mail naar info@1komma5.nl gestuurd samen met een reminder een week later. Zou iemand van 1komma5 contact met mij op kunnen nemen?

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Angela en Joop
Heerhugowaard
23-08-2024
Erg goed bedrijf

Dit bedrijf neemt de tijd voor al je vragen en ze doen echt wat ze beloven. Carlo heeft ons heel erg goed begeleid en er voor gezorgd alle beloftes waar zijn gemaakt.

De batterij hangt er nu ruim een maand en alles werkt heel erg goed en is duidelijk te zijn in de app. echt een aanrader

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Anar
Heino
05-07-2024
Zeer slecht

k heb bij het bedrijf 1komma5.nl een warmtepomp en een thuisbatterij aangeschaft ter waarde van €21.751. Op 26 juni 2024 kwam een schouwer langs om foto's te maken van alle ruimtes, waaronder ook de meterkast. Op 2 juli 2024 arriveerde een installateur om de thuisbatterij te installeren. Tijdens de installatie constateerde hij dat de omvormer defect was. Achteraf bleek dat de omvormer al op 26 juni 2024 beschadigd was geraakt, waarschijnlijk doordat de schouwer aan de meterkast had gezeten.

Op 3 juli 2024 heb ik contact opgenomen met 1komma5.nl om dit probleem te bespreken. Een medewerker van het bedrijf zou het voorval onderzoeken en mij terugbellen. Helaas ontving ik vandaag bericht dat de schade niet wordt vergoed. Ondanks twaalf telefoongesprekken en veel stress is er geen oplossing geboden.

Mijn laatste telefoongesprek met het bedrijf was bijzonder onaangenaam. De medewerker maakte duidelijk dat hij nergens voor terugdeinst, zelfs niet voor een rechtszaak. Deze houding past niet bij het beleid van een modern en transparant bedrijf.

Naast het feit dat ik mijn installatie en mijn geld niet terugkrijg, ben ik ook nog eens behandeld als een misdadiger. Ik heb mijn meest waardevolle bezit, mijn huis, toevertrouwd aan dit bedrijf en zij hebben mijn vertrouwen geschaad. Ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn als men overweegt samen te werken met dit bedrijf.

Gelukkig mogen we in Nederland reviews schrijven zonder bang te hoeven zijn voor represailles.

Update: Ik ben prima geholpen door Laurens en Dan van 1KOMMA5.

Zij hebben vakkundig en constructief naar een oplossing gezocht en deze aan mij aangeboden.

Ik raad iedereen aan om een samenwerking aan te gaan. Een goede dialoog en goed luisteren naar elkaar brengt een effectieve samenwerking tot stand.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Bianca
Eefde
20-06-2024
Bij problemen hoor je niks meer van hun beloftes

Alle telefonische medewerkers zijn erg klantvriendelijk en komen behulpzaam over. Voor het plaatsen van de zonnepanelen werd niet goed geschouwd (16 mei), 24 mei zouden ze geplaatst worden, maar melden de monteurs dat ze de juiste bevestiging niet bij zich hadden. Daarna nieuwe schouwafspraak op 5 juni en tevens zelfde middag nog panelen geplaatst. De week daarop kwam de monteur in de meterkast alles aansluiten en bijbehorende app geïnstalleerd. Die heeft nooit gewerkt en na diverse keren daarover gebeld te hebben en mij beloofd is om dat op te pakken, blijft het bij beloftes. Eigenlijk zou ik al zonnepanelen kunnen hebben vanaf 24 mei, dan zou het plaatsen en aansluiten zelfde gedaan worden, nu is de aansluiting 10 juni gedaan en is mij gisteren (17 juni) beloofd dat ik vandaag teruggebeld zou worden, maar helaas….

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Guus Tienkamp
Heerlen
27-02-2024
Super!

Onze ervaring met de mannen van zonduurzaam is absoluut super!
We kregen netjes een dag van te voren een herrinnering dat ze zouden komen, en de avond voordat ze kwamen installeren stonden ze al aan de deur. Geweldig leuk contact, ze hadden een flinke aanhanger met steigermatriaal bij zich en de vraag van hun kant was of ze die al bij ons op de oprit mochten plaatsen omdat ze niet wisten hoe veilig deze bij hun hotel gestald kon worden. Tevens de vraag of ze iets eerder (7 uur) mochten beginnen. Prima, zijn ze ook mooi op tijd klaar.
Volgende ochtend hebben ze heel netjes en correct alles gemonteerd, aangesloten en uitgelegd en tevens een verrotte panlat hersteld waar ik ze heel dankbaar voor ben zodat ik niet nog iemand extra daarvoor moest laten komen. Dus al met al een dikke 10 ! voor Gerrit en z'n team
Ga zo door.
met vr.gr. Guus Tienkamp

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen

LinkedIn & FacebookVolg ons via social media