Beoordelingen
1 jaar na onze installatie zonnepanelen en warmtepomp, kunnen wij vast stellen dat wij super tevreden klanten zijn. Vanaf het adviesgesprek die heel erg eerlijk was en vakkundig advies werd afgegeven.
Ook de technische voorinspectie ontbrak niks aan vakkundige hoofdmonteur met jarenlange ervaring. We hebben samen het plan afgestemd en toen is vanuit de werkvoorbereiding een go opgegeven.
De installatie van beide producten werd voor het gemakt achter elkaar aan gepland op mijn verzoek. Fijn zo een meedenkende klantenservice!
De monteurs en de installatie waren perfect super leuke gasten die plezier hebben in wat ze doen. Lekker mee gelachen tijdens de pauzes, het waren geoliede machines aan het werk die precies weten wat ze doen echte vak mannen!
Vorig jaar februari ging de warmtepomp in storing. Na een belletje stond piek energie die zelfde middag nog bij ons om het probleem te verhelpen.
Geeft een vertrouwd gevoel, Piek Energie kan ik aan iedereen aanraden.
netjes alles afgewerkt
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenHallo
Mooie zonnepanelen geplaatst had deze wel iets lager geplaatst gezien,liggen nu tegen de nokvorsten.
Hoop dat de nokvorsten weer goed vast zitten.
Ook voor het zicht met de buren die panelen zijn wel lager geplaatst.
Ook de uitwerpselen van vogels vallen nu op de panelen. Maar ben wel tevreden
Is niet anders.
J van Dongen.
Bij de voorschouwing alle mogelijkheden doorgesproken en ze kwamen zelf met de beste oplossing voor het aanleggen van kabels (via het dak en de WC voor).
Alles volgens afspraak geïnstalleerd (ook met humor), zelfs nog mooi de kabel van de WC naar de meterkast weggewerkt
Een paar dagen later hadden we kortsluiting en wisten niet waar.
De meterkastspecialist van Piek kwam op zijn vrije dag in zijn mooie pak zelfs nog om het op te lossen.
Allemaal Pieko Bello!
De plaatsing van de panelen is 2x last minute op de voorafgaande dag afgezegd via een appje. Vervolgens moet je er zelf achteraan om een nieuwe afspraak te krijgen. De plaatsing heeft ook nog eens 6 maanden vertraging gehad. Nu al ruim 2 maanden bezig om mijn Friends for Friends bonus (aandragen nieuwe klanten) te krijgen. Meermaals gebeld en steeds smoesjes: “het ligt bij de directie”. In het laatste zoveelste telefoontje hierover, liet men zich ontvallen dat men in zwaar weer zit vanwege de fors afgenomen vraag naar zonnepanelen. Pas dus heel goed op of en hoeveel je gaat aanbetalen. De zelfstandige adviseur (externe ZZP’er) heeft steeds maximaal geprobeerd om de fouten van Zonadvies Nederland op te lossen. Ik ben bang dat ik naar mijn centen kan fluiten, ik zal geen kennissen etc meer aandragen, bang dat het misgaat of dat ze hun geld kwijtraken. Kijk verder, dit bedrijf beter overslaan.
Duidelijke uitleg, snelle levering en aansluiting van de zonnepanelen, goede service, wij zijn dik tevreden !
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenPiek Energie heeft echt topwerk geleverd! Ze hebben bij mij zonnepanelen en een airco's geplaatst, en man, wat hebben ze dat goed gedaan. Alles was duidelijk van tevoren besproken en ze kwamen hun afspraken na, dat gaf me echt vertrouwen.
De mensen aan de telefoon waren supervriendelijk en hielpen me goed. En de mensen die de klus kwamen klaren, waren geweldig! Het was echt bijzonder om te zien hoeveel plezier de monteurs hadden in hun werk. Ze deden het met zo'n enthousiasme, dat was echt bijzonder.
Piek Energie is niet alleen goed in wat ze doen, maar ze zijn ook nog eens superklantvriendelijk. Als je op zoek bent naar goede zonnepanelen of een airco én je wilt goede service, dan zijn zij echt een aanrader!
ook ik heb mij laten verleiden door de goede reviews en heb een zonnepanelen installatie gekocht bij Piek Energie. Ik was in 1e instantie super tevreden, het gesprek met de verkoper Mark, het voortraject, de schouwing, het 1e gedeelte van de installatie. Super.
Echter kwam toen helaas de firma Piek Energie list en bedrog tevoorschijn: Mark heeft ons de Enphase Envoy-S Metered verkocht. Dit kastje was 200,- euro duurder maar had een uitgebreidere informatie betreft verbruik in huis en terug levering en er zou een batterij op kunnen. maar helaas......Leugen nr.1. Bij de oplevering werd in 1e instantie verteld dat wij nog een kastje zouden krijgen welke wij zelf in de meter konden stoppen zodat wij het verbruik en alles zouden kunnen zien. Dit moest nog binnen komen op kantoor en dan zou die persoon het nog bij ons afgeven. Dit bleek dus niet te kloppen. Leugen nummer 2. Wij werden door Mark gebeld, dat wij 400,- bij moesten betalen om de de Enphase Envoy-S Metered goed aangesloten te krijgen. Ook zouden er nog stroomspoelen bij moeten. Deze bleken echter al los in onze meterkast te liggen aangezien deze standaard bij het kastje bijgeleverd werden. Leugen nummer 3. Door kantoor werd verteld dat er een gespecialiseerd iemand moest komen om de Enphase Envoy-S Metered aangesloten te krijgen waardoor dit 400,- extra zou kosten en dit zouden de monteurs van de 1e installatie niet kunnen. Volgens consuwijzer stonden wij in ons recht, echter om een rechtszaak te voorkomen en het genoeg negatieve energie had gekost, zijn wij onder protest akkoord gegaan met 50/50.Tot onze verbazing stond dezelfde monteur voor de deur die de installatie in 1e instantie gedaan heeft. Hij had meegelopen met iemand en kon het nu wel. Hij was binnen een half uur klaar. Hij vertelde zelfs dat als hij het bij de installatie had gekund het 10 min. extra tijd zou kosten. Wij hebben nog een batterij nodig maar gezien bovenstaande ga ik hiervoor nu op zoek naar een andere wel betrouwbare leverancier.
ook ik heb mij laten verleiden door de goede reviews en heb een zonnepanelen installatie gekocht bij Piek Energie. Ik was in 1e instantie super tevreden, het gesprek met de verkoper Mark, het voortraject, de schouwing, het 1e gedeelte van de installatie. Super.
Echter kwam toen helaas de firma Piek Energie list en bedrog tevoorschijn: Mark heeft ons de Enphase Envoy-S Metered verkocht. Dit kastje was 200,- euro duurder maar had een uitgebreidere informatie betreft verbruik in huis en terug levering en er zou een batterij op kunnen. maar helaas......Leugen nr.1. Bij de oplevering werd in 1e instantie verteld dat wij nog een kastje zouden krijgen welke wij zelf in de meter konden stoppen zodat wij het verbruik en alles zouden kunnen zien. Dit moest nog binnen komen op kantoor en dan zou die persoon het nog bij ons afgeven. Dit bleek dus niet te kloppen. Leugen nummer 2. Wij werden door Mark gebeld, dat wij 400,- bij moesten betalen om de de Enphase Envoy-S Metered goed aangesloten te krijgen. Ook zouden er nog stroomspoelen bij moeten. Deze bleken echter al los in onze meterkast te liggen aangezien deze standaard bij het kastje bijgeleverd werden. Leugen nummer 3. Door kantoor werd verteld dat er een gespecialiseerd iemand moest komen om de Enphase Envoy-S Metered aangesloten te krijgen waardoor dit 400,- extra zou kosten en dit zouden de monteurs van de 1e installatie niet kunnen. Volgens consuwijzer stonden wij in ons recht, echter om een rechtszaak te voorkomen en het genoeg negatieve energie had gekost, zijn wij onder protest akkoord gegaan met 50/50.Tot onze verbazing stond dezelfde monteur voor de deur die de installatie in 1e instantie gedaan heeft. Hij had meegelopen met iemand en kon het nu wel. Hij was binnen een half uur klaar. Hij vertelde zelfs dat als hij het bij de installatie had gekund het 10 min. extra tijd zou kosten. Wij hebben nog een batterij nodig maar gezien bovenstaande ga ik hiervoor nu op zoek naar een andere wel betrouwbare leverancier.
Deskundige voorlichting en begeleiding. Vakbekwame mensen zowel bij de verkoop, frontoffice en montage.
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen