Beoordelingen
Ze leveren mooie kozijnen met een goede afwerking. Ervaren en vriendelijke medewerkers. Wel moet je heel goed opletten op juiste afmetingen, materiaal en afwerking, dit gaat niet altijd in één keer goed. Uiteindelijk wordt alles netjes opgelost.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenFijn en eerlijk advies! Samen met de buren offertes opgevraagd voor airco in de woonkamer en eventueel nog de slaapkamer. Edwin gaf meteen al aan dat slaapkamer niet nodig zou zijn met deuren op een kier en zonde van alle muren te doorbreken. Vervolgens bleek de prijs ook nog eens goed en had ik al een eerdere goede ervaring met hen dus de keuze was snel gemaakt! Airco kon toevallig ook snel geïnstalleerd worden. Twee jonge mannen die niet eens de tijd voor een drankje namen! Hard werkten, netjes opruimden en rekening hielden met de katten en of deze niet weg liepen. Super! Ik kan Hodi voor de volle 100% aanbevelen.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenGoed bedrijf
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenComunicatie TOP
Kwaliteit TOP
Vriendelijkheid TOP
Behulpzaam TOP
In een woord super blij echt een aanrader
Helemaal goed, werken zeer netjes en goed
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenNette offerte voor het plaatsen van de airco, reageren snel op mail. Plaatsing is keurig verzorgd. Service na afleveren is meer dan prima.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenVanaf het eerst telefonische contact werd er zeer professioneel gereageerd. Het aanleggen van de airco is keurig uitgevoerd en we zijn dan ook erg tevreden over deze firma.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenTop bedrijf , alles klopt en denken in oplossingen !
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellenwerken netjes
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenIn mijn contract stond dat er horren bij de kozijnen geleverd zouden worden, die zouden gratis zijn, ik had dat zo bedongen. Nadat de kozijnen geplaatst waren inclusief horren in de openslaande ramen moest de plisséhor voor de tuindeuren nog geleverd worden. Dat liet nogal op zich wachten. Nadat ik er om vroeg werd mij verteld dat de hor onderweg zou zijn en de week erna geplaatst zou worden. Daarna kreeg ik het verzoek tot uitstel omdat de leverancier niet had geleverd. Dat was uiteraard geen groot probleem, echter daarna werd er weer uitstel gevraagd, dat was de tweede keer uitstel. Daarna kwam er nogmaals een mail met het verzoek tot uitstel en toen werd ik er een beetje norrig door. Toen werd het nog erger want er werd mij verteld dat de horren gratis waren. Dat viel bij mij verkeerd zo van.: "het was gratis dus jij mag niks zeggen." Toen heb ik een hele narrige brief geschreven. Maar desalniettemin kwam er weer een verzoek tot uitstel (de 4e keer) want leverancier nummer twee had het ook af laten weten. Dus ik heb dat maar gelaten afgewacht. Want dan ben ik in een staat van onredelijkheid.
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen