Beoordelingen
Eén ster is nog te veel! Of misschien voor het eerste gesprek waar je een mooi praatje krijgt! Daar stopt alle positiviteit! Al maanden zijn ze bezig met de plaatsing. Iets dat op 1 dag afgehandeld moet zijn. Geen communicatie! Buitenlandse werkkrachten die de taal niet spreken! Enkel Spaans! Als je de eigenaar probeert te contacteren krijg je geen antwoord! Lijkt van de aardbol verdwenen! Blijf ervan weg!
Ik heb meerdere producten besteld bij homemade Energy en ben daar zeer tevreden over. Tijdens de eerste gesprekken ging het allemaal vanzelf zeer vriendelijk en behulpzaam goede uitleg, nadat wij akkoord hebben gegeven werden we gebeld voor een inspectie deze inspecteur heeft alles van begin tot eind uitgelegd en laten zien hoe we het het beste konden doen. Vervolgens werden we gebeld voor een afspraak en is alles volgens afspraak geïnstalleerd, zeer vriendelijke en professionele monteurs. Homemade Energy bedankt voor deze geweldige service.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenDe airco werkt perfect, is stil in gebruik en zorgt voor een aangename temperatuur. Ook is de airco met de app te bedienen. Als ik bijna thuis ben, zet ik hem op afstand aan, ideaal! Een fijne aankoop waar ik veel plezier van heb, mede dankzij de goede service.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenKundig en vriendelijk personeel die op een prettige manier communiceert. Je wordt in alle stappen meegenomen ook tijdens het voortraject
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenGoede prijs rn komen afspraken na en 5 jaar garantie.
En de mannen die de airconditioning kwamen plaatsen leveren goed werk af.
En ze nemen de rommel mee.
En rekening via de mail gekregen en gelijk kunnen betalen via QR code.
Top sevice.
Fantastisch hoe mooi het aangelegd is vaklui
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenEigenlijk ging alles heel soepel: de adviesgesprekken, het verkoopproces en de installatie.
Met name over de installatie waren we heel tevreden. Sami heeft het top gedaan!
Een eerlijk en goed advies. Klasse.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenOffertes lijken nergens naar! Je krijgt een opsomming van wat de werkzaamheden en materialen zijn en helemaal onderaan staat dan een totaalbedrag. Er stond een post op die zomaar was verzonnen: modernisering van de groepenkast. Hoezo? Kwam er iemand kijken en die was het met me eens dat het niet nodig was. Uiteindelijk zelf maar een offerte gemaakt en die aan hen toegestuurd. Daar gingen ze mee akkoord, op een post na: voorrijkosten! En die waren niet mis!
De monteur constateerde dat de kruipruimte niet volledig toegankelijk was en moest iets anders verzinnen om de kabels aan te leggen. Dat lukte maar een wandcontactdoos kon hij -zoals een paar dagen later bleek- blijkbaar niet vast zetten. Zit gewoon los aan de muur.
Nee, deze mensen nooit weer.
Vanaf het moment van aanmelding via de Vereniging Eigen Huis tot en met de installatie inclusief het aanpassen van de meterkast prima verlopen. Goede communicatie, makkelijk bereikbaar en men heeft zich keurig aan alle afspraken gehouden tot en met de afrekening en zelfs nog daarna! Van nature ben ik erg wantrouwend, zeker als het om iets gaat waar ik dus absoluut geen verstand van heb en waar dan ook nog eens bedragen mee zijn gemoeid, vandaar via inschrijving bij de Vereniging Eigen Huis maar mijn 5 sterren heeft 365zon dik en dubbel verdiend, zo moet het!
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen