Beoordelingen
Pluspunten:
Voorbereiding: Het voortraject was super. Goede informatie, fijne gesprekken en absoluut niet opdringerig.
Installatie: De monteurs werkten netjes en alles is in goed overleg geplaatst.
Minpunten:
Verkeerde informatie: Er is vooraf niet vermeld dat de btw-teruggave alleen geldt bij een dynamisch contract. Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat ik tot eind november vastzit aan een vast contract (overstappen kost me nu een boete). Solarite erkent de fout, maar biedt geen enkele compensatie of oplossing.
Afwerking: Er miste na de installatie een deksel van de meterkast. Ook hierin komen ze op geen enkele manier tegemoet.
Nazorg bij storing: Direct na installatie bleek één paneel niet te werken. Het heeft talloze telefoontjes en pas na dreigen van een betalingsonthouding werd er actie werd ondernomen. Pas na meerdere bezoeken en een maand tijd was het opgelost.
Conclusie:
Zolang alles goed gaat en de verkoop loopt, is de informatievoorziening top. Zodra de installatie klaar is en er problemen of fouten ontstaan, is de service een drama. Er wordt traag gereageerd en er wordt niet meegedacht in oplossingen.
Voor mijn nieuwbouwwoning aangeschaft en nig steeds heel bloj mee!
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenAirco hangt en doet het goed, werknemer zijn erg goed in hun werk en vriendelijk!
Kevin op kantoor ook erg goed en behulpzaam. En de prijs vergeleken met andere offertes die ik had aan gevraagt voor zelfde lg airco is heel scherp 👍
Heel blij met m.n airco en dit bedrijf
mijn 3 Veluxramen werden professioneel vervangen, er werd snel en doeltreffend gewerkt. de werkplek werd zeer netjes achtergelaten (zelfs gestofzuigd).
Ik kan deze firma dan ook aanbevelen.
Uistekend, zie hierboven
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenGoede service bij installatie, apparaat doet wat hij moet doen en makkelijk te bedienen.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenGeiinstalleerd door 2 hardwerkende Mannen van Marrokaanse afkomst die perfect Nederlands spraken en zeer vakkundig te werk gingen. Klus was ook zeer snel geklaard en na afloop alles netjes opgeruimd. niks dan lof.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenInstallatie keurig gemonteerd en er werd gedacht in oplossingen.
Perfect verlopen en werkt prima.
.
Deze punten zijn aan het licht gekomen door scope 12 . de panelen zijn gewoon slecht gelecht. Het is een wonder dat ze nooit van het dak afgewaaid zijn .
Hier nog even de gebreken waar het om gaat in het geval je het niet begrijpt.
- eindklemmen ontbreken
-eindklemmen niet voldoende vast gemonteerd . (zitten gewoon los).
- profielen zijn te kort waardoor bevestigings niet op de juiste manier bevestigd zitten.
- Profielen zijn te ver of te kort op de kant af gemonteerd.
- En dan zijn er nog stekkers van verschillende merken aan elkaar gemonteerd .
Alles bij elkaar 20 afkeuringen door de scop 12
ONGELOFELIJK allemaal
Het ziet er allemaal heel amateuristisch uit.
Maar als u zich niet aangesproken voelt ben ik genoodzaakt om hier rechtsbijstand voor in te schakelen.
Maar ik los het liever zo op .
Je kunt me bellen voor een afspraak. Ook dat doen ze niet.
Gr A Jurrius
Zeer correcte info vooraf; meegenomen in alle stappen. Nette monteur met heldere uitleg en heel netjes gewerkt! Top bedrijf
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen