Beoordelingen
Ondanks een probleem met het passen Van de rolluik werd er kosteloos een nieuwe gemaakt en geïnstalleerd. Bedankt!
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenIk had na 3 maanden wat problemen met mijn geplaatste kozijnen. Ze kwamen dezelfde week nog langs en hebben het meteen hersteld. Echt top service
Vriendelijke mensen en behulpzaam, zeker aan te raden, mooie installatie.
Ik ben goed gëinformeerd en er werd hulp aangeboden voor het aanvragen van lening via het warmtefonds en het installeren van de batterij aanmelden met het energie bedrijf.
De installatie van de batterij is keurig gedaan de installateur was vriendelijk en correct.
Prettige vakmensen met begeleiding van a tot z.
Een aanrader. Ik ben zeer tevreden.
Badkamer 3 weken te laat klaar stof door het hele huis staat nog steeds vuil voor de deur dat hij al vijf keer zou komen ophalen heeft veel te veel werk aangenomen kan afspraken niet nakomen
Onze ervaring met Solarite is positief. Er wordt goed meegedacht en ontzorgd. Alles bij Solarite regelen maakt dat systemen samenwerken en dat je voor vragen bij één contact terechtkunt.
Snel en efficiënt. Installatie van thuisbatterij en laadpaal zijn snel en netjes geregeld en de hybride warmtepomp en ketel zijn onderweg!
Komen langs met mooie praatjes en leuke prijzen. Helaas toch totaal niet zoals gehoopt.
6 zonnepanelen laten plaatsen en tegelijk met de offerte voor de zonnepanelen ook de vloerisolatie laten berekenen, deze zouden ze in februari of maart komen installeren in verband met de beschikbare tijd. Helaas kwam meneer erachter dat hij de prijs voor de Vloerissolatie toch wel laag had gezet. De zonnepanelen lagen al en daarna heeft meneer nooit meer iets laten horen, gebeld, whatsapp en mail en alles wordt genegeerd. In april zelf maar laten weten dat we de vloer dan ergens anders laten doen en daar heeft meneer nooit op gereageerd.
Helaas kwamen we er zodra de zon ging schijnen ook achter dat altijd maar 4 van de 6 zonnepanelen het doen, meneer is totaal niet bereikbaar en neemt simpelweg gewoon niet op..
Zonnepanelen hadden wij bij dit bedrijf omdat de prijs in combinatie met de vloerisolatie erg aantrekkelijk was en nu zitten wij met de shit.
Zeker geen aanrader
Alles is perfect verlopen en ik ben zeer tevreden.
Wij zijn erg tevreden over de uitgevoerde bodemisolatie.
Vanaf het eerste contact werden heldere en duidelijke afspraken gemaakt, die ook volledig zijn nagekomen. Het bedrijf kon snel aan de slag en de bodemisolatie is vakkundig en netjes uitgevoerd.
Een groot pluspunt vonden wij dat zij de subsidieaanvraag volledig uit handen hebben genomen. Dit proces verliep soepel en de subsidie is succesvol aangevraagd en toegekend. Zeker een aanrader.
